DSCN6973-2.jpg

 

Update: 17 mei 2020

 

In verband met de coronacrisis heeft het bestuur de ALV van dit jaar al twee keer moeten uitstellen.

De datum voor de ALV (Algemene Leden Vergadering) is nu vastgesteld op:

           -  zaterdag 11 juli  -

en vindt plaats in het verenigingsgebouw.

Zaal open vanaf 13.30 uur / Aanvang vergadering: ca. 14.00 uur.

 

Alle tuinleden hebben inmiddels de persoonlijke uitnodiging met de bijbehorende stukken
via de mail ontvangen. Zij die niet in het bezit zijn van een werkend emailadres ontvangen
de stukken via de post of persoonlijk in handen op het tuincomplex.

De notulen van de jaarvergadering 2019 en de gehouden BLV's heeft u reeds in uw bezit.

 

 

 

 

In 2019 is onderzoek gedaan naar lood in de bodem van ons tuincomplex. Hierbij informeren we de tuinleden over de uitkomsten van het onderzoek.

Volledigheidshalve wordt verwezen naar de inhoud van de brief. Hierbij zijn ook de twee bijlagen van de brief bijgevoegd:

- de eerste bijlage een overzichtskaart waarin gespecificeerd per vlak de uitkomsten van het onderzoek staan

- de tweede bijlage betreft een flyer met nadere informatie over lood en aanvullende tips en adviezen.

Wij raden u aan de informatie en aanbevelingen goed door te lezen.

 

Met vriendelijke groet,
bestuur van ATV Toepad

 

 

Hierbij aan iedereen het dringend verzoek onderstaande mededeling goed te lezen en
hiernaar te handelen om sluiting van ons complex te voorkomen !!

update: zaterdagmiddag 18 april:

er blijken tuinleden te zijn die nog steeds visite op hun tuin ontvangen.
Dit is dus duidelijk NIET de bedoeling. GEEN BEZOEK !

 

 

 

Rotterdam, 1 mei 2020

Beste tuinleden,

Zoals we al eerder hebben bericht zijn, vanwege de maatregelen m.b.t. de Coronacrisis tot nader order de werkbeurten in groepsverband komen te vervallen. We weten niet of en wanneer we de normale werkbeurten weer kunnen oppakken. Gelukkig hebben we gezien dat enkele tuinders zelf al zijn begonnen met het schoonhouden van entree, terras bij de kantine en het milieupark. Dat waarderen we enorm, heel veel dank daarvoor!

Om ervoor te zorgen dat ons complex er heel het seizoen mooi en verzorgd uit blijft zien, hebben de complexbeheerder en de werkmeesters, samen met het bestuur een lijst van de noodzakelijke werkzaamheden gemaakt. Tuinleden kunnen via onderstaande mail of persoonlijk aan de werkmeesters aangeven welke klussen zij, vrijwillig en in eigen tijd en uiteraard met inachtneming van de geldende Corona-maatregelen, uit willen voeren. Probeer daarbij te voorkomen dat meerdere leden dezelfde klussen uitvoeren. Geef in ieder geval, (voor- of achteraf) via de onderstaande mail je werkzaamheden door aan de werkmeesters. Zij zullen ieders inzet bijhouden, zodat later in het seizoen zoveel mogelijk compensatie voor  tuinbeurten kan worden gegeven.

Sommige werkzaamheden vereisen meerdere personen, echter het is niet toegestaan dat er groepsvorming (dat wil zeggen meer dan twee personen) optreedt.
Gebruik liefst je eigen gereedschap en materiaal, maar mocht je iets uit de tuinwinkel nodig hebben aan gereedschap,
laat het de werkmeesters dan weten. Zij zullen hiervoor zorgen.

Ook suggesties voor eventuele andere klussen zijn van harte welkom!

Je kunt de werkmeesters bereiken via:   Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  

Je kunt natuurlijk ook gewoon even bij ze langs lopen op tuin 11 (Ticia), tuin 14 (Irene) of tuin 43 (Jeroen).

En onthoud: houd 1,5 meter afstand en let op dat er niet meer dan twee personen per tuin aanwezig zijn.
Onze inzet is immers dat ons complex de hele zomer open kan blijven!

 
Met vriendelijke groet, namens het bestuur

Iza van Riemsdijk,voorzitter

 

 

 

 

Het bestuur ontving het bericht dat oud-tuinlid, mevrouw (Dinie) Veerman - Van der Reek
op 29 maart j.l. is overleden.

Wij wensen de nabestaanden en met name haar dochters die ook lid zijn van onze vereniging
veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies