DSC00496.jpg

 

 

I

De datum voor de ALV (Algemene Leden Vergadering) is vastgesteld op:

           -  zaterdag 20 april  -

en vindt plaats in het verenigingsgebouw.

Zaal open vanaf 13.30 uur / Aanvang vergadering: ca. 14.00 uur.

 

Omdat het bestuur nog (steeds) niet het contract van de gemeente heeft ontvangen en ook nog niet weet
wanneer zij het wel krijgen betekent dit dat:

*   de jaarnota (ieders bijdrage) voor 2024 mogelijk nog niet kan worden berekend (de huurprijs van de gemeente
is immers nog niet bekend)
of onder voorbehoud zal worden voorgelegd.

*   het ook kan het betekenen dat we u nog geen contract met de gemeente kunnen voorleggen en dat we daar een
aparte ALV voor moeten uitroepen.

 

Dit brengt met zich mee dat we zo lang mogelijk wachten met de formele uitnodiging (het versturen van de stukken),
doch uiterlijk 6 april zullen de vergaderdocumenten worden verstuurd.

Uiteraard hopen we u allen te mogen ontmoeten op 20 april,


Met vriendelijke groet,

 

Bestuur ATV Toepad