DSCN7056b.jpg

 

Terwijl de stormen Dudley, Eunice en Franklin zich begin februari in korte tijd opvolgden ontkwam ons complex helaas ook niet aan schade-gevallen.

Zo brak een grote zijtak van een boom in de groenstrook ter hoogte van tuin 2 af en versperde het pad. Inmiddels zijn de restanten netjes door de gemeentelijke dienst opgeruimd en was er gelukkig geen schade aan het tuinhuis.

 

Erger is de schade door 3 stuks omgevallen bomen tussen tuin 55 en 56

Vooral de vele regenval voorafgaande en tijdens de stormen heeft er voor gezorgd dat het wortelpakket niet meer voldoende grip had om de bomen staande te houden. Ook het feit dat het hier conifeerachtige bomen betreft die veel en dicht groen behouden tijdens de winterperiode heeft extra wind gevangen. Één van bomen is zijdelings in de waterpartij gevallen. het zal nog een hele klus worden om deze schade op te ruimen. Momenteel vindt nog overleg plaats tussen de betrokken partijen (gemeente, SViN, tuineigenaren, vereniging en verzekeringsmaatschappijen) om vast te stellen wie er verantwoordelijk is voor het afhandelen van de schade.

 

 

 

 

 

Op donderdag 25 november is onderhoud op het complex uitgevoerd en
zijn onder andere bomen gesnoeid.

Het hierbij vrijkomende groenafval is versnipperd en de berg
met snippers die dit opleverde ligt op het parkeerplaats en
kan door de tuinleden gebruikt worden voor gebruik in hun tuinen.

Op = Op

 

Met dank aan de firma Greeve Boomverzorging uit Gouda

website greeve-boomverzorging

 

 

 

 

Beste tuinleden,

Wij vragen jullie aandacht voor het volgende:
nu het weer mooier wordt, is het ook drukker op de parkeerplaats. Wanneer het parkeerterrein vol is en het ook niet meer mogelijk is om de auto langs de lange groenstrook voor de kantine te zetten, parkeer dan buiten het hek langs de kant van de weg. Op die manier kan iedereen normaal het parkeerterrein verlaten en zijn wij ook goed bereikbaar voor de hulpdiensten.
Het is ten strengste verboden om aan de zijkant van de kantine te parkeren omdat daarmee de benodigde doorgangsruimte voor bijvoorbeeld een brandweerwagen wordt geblokkeerd. Hier dus NIET parkeren

Wij rekenen op jullie medewerking.

Met vriendelijke groet,

 
Bestuur ATV Toepad

 

 

I

De datum voor de ALV (Algemene Leden Vergadering) is vastgesteld op:

           -  zaterdag 31 juli  -

en vindt plaats in het verenigingsgebouw.

Zaal open vanaf 13.30 uur / Aanvang vergadering: ca. 14.00 uur.

 

Alle tuinleden krijgen de persoonlijke uitnodiging met de bijbehorende stukken
via de mail. Zij die niet in het bezit zijn van een werkend emailadres ontvangen
de stukken via de post of persoonlijk in handen op het tuincomplex.

De notulen van de jaarvergadering 2020 heeft u reeds in uw bezit.

 

 

 


 

Update 13 juni 2021:

Vanwege de enorm toegenomen interesse voor volkstuinen en de
inmiddels lange wachtlijst van kandidaat-leden bij onze vereniging
is besloten om voorlopig geen nieuwe aanmeldingen aan te nemen.

Zodra de wachtlijst weer een acceptabele omvang heeft
zullen wij deze tijdelijke stop weer opheffen.

 

Bestuur ATV Toepad